COX Internet Non-Wifi 3.1 Cable Modem / Arris CM8200 Guía del usuario

Tipo
Guía del usuario
A B
C
We're here to help
Quick start instructions
Plug in your modem Activate your modem
Before you get started, we recommend you use the new cables included in your kit.
First, screw one end of the coax cable into an active cable outlet (try the same outlet
where your previous cable box was connected) and the other end into the modem.
Then, plug the power cord into the power port and the other end into an electrical outlet.
Now that it's plugged in and powering on, wait about 5 minutes for it to boot up. You'll
know it's successfully connected to the network when the Online light is solid.
Lastly, connect the Ethernet cable to the Modem (use the top Ethernet port only) and
either to the WAN port on your computer or to the WAN/internet port on your router.
Go online to Cox.com/activate and follow the steps on screen. When the internet is
working, you're good to go.
Keep in mind, a quick reboot fixes many issues – just unplug the power cord from the wall,
wait 10 about seconds, then plug it back in. It may take a few minutes to reset. Also, make
sure all of the connections are tight and fully plugged in.
For quick how–to videos and troubleshooting support, visit Cox.com/support.
For questions about a backup battery, visit Cox.com/battery.
If you're still having trouble, get in touch with us and we'll figure it out together.
FPO BARCODE
520-1817
APP: Cox Connect for 24/7 support and helpful videos
WEB: Cox.com/support and Cox.com/learn
CHAT: text an agent at 54512 or live chat on Cox.com/chat
CALL: 1-888-556-1193
2
1
2
3
1
OR
3
A B
C
Estamos aquí para ayudar
Intrucciones rápidas para comenzar
Conecta tu módem Activa tu módem
Antes de comenzar, te recomendamos que utilices los cables nuevos que incluye tu kit.
Primero, atornilla un extremo del cable coaxial a una toma de cable activa en la pared
(usa la misma toma donde se conectó tu caja de cable anterior) y el otro extremo en el módem.
Después conecta el cable de corriente al power port (puerto eléctrico) y el otro extremo
a una toma de corriente.
Ahora que está enchufado y encendido, espera unos 5 minutos a que inicie. Sabrás que está
conectado a la red cuando la luz "Online" deje de parpadear y se vuelva estable.
Por último, conecta el cable de Ethernet al módem (usa únicamente el puerto Ethernet de
la parte superior) y al puerto WAN de tu computadora o al puerto WAN/internet de tu router.
Visita Cox.com/activate y sigue los pasos en pantalla. Cuando el internet esté funcionando,
estará listo.
Ten en cuenta, un reinicio rápido soluciona muchos problemas – simplemente desconecta el
cable de corriente de la pared, espera unos 10 segundos y vuelve a conectarlo. Puede tardar
unos minutos en reiniciarse. También asegúrate de que todas las conexiones estén bien ajustadas
y completamente enchufadas.
Para videos rápidos de "how to" (cómo hacer) y soporte para la solución de problemas,
visita Cox.com/support.
Para preguntas sobre una batería de respaldo, visita Cox.com/battery.
Si sigues teniendo problemas, ponte en contacto con nosotros y lo resolveremos juntos.
APP: Cox Connect para soporte 24/7 y videos de ayuda
WEB: www.Cox.com/support y www.Cox.com/learn
CHAT: envía un mensaje de texto a un asesor al 54512 o chatea en vivo en Cox.com/chat
LLAMA: 1-888-556-1193
2
1
2
3
1
O
3
  • Page 1 1
  • Page 2 2

COX Internet Non-Wifi 3.1 Cable Modem / Arris CM8200 Guía del usuario

Tipo
Guía del usuario