CA11
Si el vidre té el logotip iXelium
TM
vol dir que la placa ha estat tractada amb iXelium
TM
. iXelium
TM
és l’acabat exclusiu de Whirlpool que garanteix una neteja perfecta i una
brillantor duradora.
Per tant, si teniu una placa IXELIUM, us recomanem que seguiu les recomanacions següents:
• Feu servir un drap suau (preferiblement de microfibra) humitejat amb aigua o amb detergent per netejar vidres d’us diari.
• Si voleu un resultat millor, deixeu el vidre en contacte amb un drap humit un parell de minuts.
IMPORTANT: no feu servir esponges ni fregalls abrasius, ja que poden danyar la superfície de vidre.
• Desprès de cada ús netegeu la placa,quan sigui freda, per eliminar les restes d’aliments que pugui haver-hi.
• El sucre i els aliments amb un contingut alt de sucre poden danyar la superfície vitroceràmica i s’han de retirar immediatament.
• La sal, el sucre i la sorra poden ratllar la superfície de vidre.
• Feu servir un drap suau, paper absorbent de cuina o un producte específic per a plaques d’inducció (seguiu les instruccions del fabricant).
• El vessament de líquids a les zones de cocció pot fer que les olles vibrin o es moguin
• Assequeu la placa d’inducció completament després de netejar-la.
• Llegiu i seguiu les instruccions que es proporcionen a la secció “Instruccions d’ús”.
• Comproveu que no s’hagi desconnectat el subministrament elèctric.
• Netegeu la placa i assequeu-la completament.
• Si es mostra un codi alfanumèric a la pantalla quan s’encén la placa, consulteu les instruccions a la taula següent.
• Si no podeu apagar la placa després de fer-la servir, desconnecteu-la del subministrament elèctric.
Abans de posar-vos en contacte amb el servei postvenda
1. Vegeu si podeu resoldre el problema consultant els suggeriments que s’ofereixen a la «Guia de resolució de problemes».
2. Apagueu l’aparell i torneu-lo a encendre per veure si l’anomalia ha desaparegut.
Si el problema persisteix després de les comprovacions esmentades, poseu-vos en contacte amb el servei postvenda més proper.
Indiqueu sempre:
• una breu descripció del tipus d’avaria;
• el tipus i model exacte de la placa;
• el número de servei (el número després de la paraula “Service” a la placa identificativa), que es troba a sota de l’aparell (a la placa de metall);
•la vostra adreça completa;
• el vostre número de telèfon complet.
Si cal dur a terme qualsevol reparació, poseu-vos en contacte amb un servei postvenda autoritzat (per tal de garantir que es faran servir recanvis originals i que les reparacions
es faran correctament). Hi ha recanvis disponibles durant 10 anys.
NETEJA
ADVERTÈNCIA
- No feu servir mai netejadores de vapor.
- Abans de la neteja, assegureu-vos que les zones de cocció estiguin apagades i que l’indicador de calor
residual (“H”) no es mostri.
GUIA DE RESOLUCIÓ DE PROBLEMES
CODI D’ERROR DESCRIPCIÓ CAUSES POSSIBLES SOLUCIÓ
La placa s’apaga i, després de 10 segons, se
sent un senyal acústic cada 30 segons.
Pressió contínua a la zona del tauler de
control.
Aigua o utensilis al tauler de control. Netegeu el tauler de control.
C81, C82, C83
El tauler de control s’apaga degut a
temperatures excessivament altes.
La temperatura interna dels components
electrònics és massa alta.
Espereu fins que la placa es refredi
abans de tornar-la a fer servir.
F42 o F43
El voltatge de la connexió és incorrecte. El sensor detecta una discrepància entre el
voltatge de l’aparell i el de la xarxa
elèctrica.
Desconnecteu la placa de la xarxa
elèctrica i comproveu la connexió
elèctrica.
F12, F21, F25, F36, F37, F40, F47, F56, F58,
F60, F61, F62, F63, F64
Truqueu al servei postvenda i especifiqueu el codi d’error.
SERVEI POSTVENDA
400010854848.book Page 11 Thursday, December 17, 2015 11:31 AM