LIMITED ONE YEAR WARRANTY
This warranty applies to repair or replacement of product found to be defective in material or workmanship for
one years from the date of the original purchase. This warranty is extended only to the original purchaser.
This warranty does not apply to damage resulting from abuse, misuse, or improper maintenance of damage that
is attributable to acts of nature. Royal Sovereign International, Inc. (and its affiliated companies) is not liable for
incidental or consequential damages of any nature. This limitation would not apply if you live in those areas that
do not permit the exclusion or limitation of incidental or consequential damages.
Defective products for warranty repair or replacement cannot be returned without a Return Authorization number.
Please go to www.royalsovereign.com USA-Customer Support Tab to make a request for an Office Product Return
Authorization.
Defective products must be returned to Royal Sovereign International Consumer Return Department, freight
prepaid, with proof of purchase and Return Shipping and Handling payment (check or money order). Upon
repair or replacement the product will be returned to the customer.
Return defective product to the following address with a detailed description of the problem. If possible, pack in
original carton. Please prepay shipping charges.
For out of warranty service or frequently asked questions please go to www.royalsovereign.com USA- Customer
Support Tab.
For sales of product, parts or accessories please visit us at www.royalfulfillmentcorp.com.
For service or sales please contact your local Royal Sovereign Office:
GARANTÍA LIMITADE DE UNO AÑO
Esta garantía se aplica a la reparación o al reemplazo de productos defectuosos en material o mano de obra
durante uno año a partir de la fecha de la compra original. Esta garantía sólo se extiende al comprador original.
Esta garantía no se aplica a daños que resulten del abuso, uso indebido, mantenimiento inadecuado o daños
fortuitos. Royal Sovereign Internacional, Inc. (y sus empresas afiliadas) no es responsable de los daños
incidentales o indirectos de ninguna naturaleza. Esta limitación no se aplica si usted vive en aquellas áreas
donde no se permite la exclusión o limitación de daños incidentales o indirectos.
Los productos defectuosos que requieran reparación o reemplazo no pueden ser devueltos sin un Número de
Autorización de Devolución. Por favor visite el sitio www.royalsovereign.com en la pestaña “USA-Customer
Support” para solicitar una autorización de devolución de productos de oficina.
Los productos defectuosos deben enviarse al Departamento de Devoluciones de Cliente de Royal Sovereign
Internacional, pagando el flete con antelación, junto con una prueba de la compra y pago gastos de gastos de
envío (cheque o giro bancario). Luego de reparar o reemplazar el producto, éste será devuelto al cliente.
Envíe el producto defectuoso a la siguiente dirección con una descripción detallada del problema. De ser posible,
embálelo en la caja de cartón original. Se ruega realizar el pago anticipado de los gastos de envió.
Para solicitar servicio fuera de la garantía o consultar las preguntas más frecuentes por favor visite www.
royalsovereign.com y seleccione la pestaña “USA- Customer Support”.
Para realizar consultas sobre la venta de productos, partes o accesorios, por favor visite el sitio www.
royalfulfillmentcorp.com.
Para obtener servicio o ventas comuníquese con la oficina de Royal Sovereign de su localidad:
ROYAL SOVEREIGN INTERNATIONAL, INC.
2 Volvo Drive Rockleigh, NJ 07647 USA
TEL : +1) 800-397-1025 FAX : +1) 201-750-1022
RS CANADA INC.
1025 Westport Crescent, Mississauga, Ontario, Canada L5T1E8
TEL : +1) 905-461-1095 TF # : +1) 866-961-6673 FAX : +1) 905-461-1096
www.royalsovereign.com
2013-01