HP DeskJet Ink Advantage 2600 All-in-One Printer series Guía de instalación

Tipo
Guía de instalación
HP DeskJet Ink Advantage 2600 All-in-One series
¿Necesita ayuda? www.hp.com/support/djia2600
Escanear: use la aplicación HP Smart o el software de la impresora para escanear. Obtenga más información
sobre cómo escanear en www.hp.com/support/djia2600.
1
Encendido : presione este botón para encender o apagar la impresora.
2
Pantalla del panel de control: indica el número de copias, el estado inalámbico
y la intensidad de la señal , el estado Wi-Fi Direct , advertencias o errores y
niveles de tinta estimados .
3
Indicador luminoso Alerta de tinta: indica que hay poca tinta o que hay un
problema con el cartucho de tinta.
4
Cancelar : presione este botón para detener la operación actual.
5
Reanudar : el indicador luminoso parpadea cuando se interrumpe un trabajo
debido a un problema (por ejemplo, papel agotado o atasco de papel). Una vez
resuelto el problema, presione este botón para reanudarlo.
6
Inalámbrica : presione este botón para activar o desactivar la función
inalámbrica de la impresora.
Si el indicador luminoso azul parpadea, la función inalámbrica está activada pero
la impresora no está conectada a una red inalámbrica.
Si el indicador luminoso está jo, la impresora está conectada a un red
inalámbrica.
Si el indicador luminoso está apagado, la función inalámbrica está desactivada.
Para activar o desactivar Wi-Fi Direct, presione y mantega presionado el botón
Inalámbrica y el botón Reanudar al mismo tiempo durante tres segundos.
El icono Wi-FiDirect en la pantalla está habilitado cuando Wi-Fi Direct está
activado.
7
Información : presione este botón para imprimir una página de información
sobre la impresora con el resumen de la información de la impresora y su estado
actual. Si este indicador luminoso parpadea en blanco y el icono Wi-Fi Direct
en la pantalla está parpadeando rápido al mismo tiempo, presione el botón
Información para conrmar una conexión.
8,9
Copia en color y copia en B/N : presione para iniciar un trabajo de copia en
color o en blanco y negro. Para aumentar el número de copias en color, presione el
botón varias veces.
*V1N02-90018*
*V1N02-90018*
V1N02-90018
© Copyright 2017 HP Development Company, L.P.
Printed in [English]
Printed in [Spanish]
ES EN
La información que contiene este documento está sujeta a cambios sin previo aviso.
Información de seguridad
Use únicamente el cable y el adaptador de alimentación (si se incluyen) proporcionados por HP.
Número de modelo reglamentario: a los efectos de la identicación reglamentaria, se ha asignado un número de modelo
reglamentario al producto. El número reglamentario de su producto es SNPRH-1602. Este número no se debe confundir
con el nombre comercial (HP DeskJet 2600 All-in-One Printer series, HP DeskJet Ink Advantage 2600 All-in-One Printer
series, etc.) o los números de productos (V1N01A, V1N02A, etc.).
Español
Lea ésto
2
Ayuda para instalación inalámbrica
Vaya a 123.hp.com para descargar e instalar la aplicación HP Smart o el software de la impresora. Tanto la aplicación
como el software le ayudarán a conectarse a su red inalámbrica (admite 2,4 GHz).
Imprimir la Guía rápida
de impresión inalámbrica
Mantenga presionado el botón Información durante tres segundos.
Restablecer la
conguración
inalámbrica
+
Mantenga presionados los botones Inalámbrica y Cancelar al mismo
tiempo hasta que el botón de Encendido comienza a parpadear unos
segundos y luego la impresora estará lista para conectarse a la red.
Conectar la impresora a
través del modo Cong.
Wi-Fi protegida (WPS)
Mantenga presionado el botón Inalámbrica hasta que comience a
parpadear y luego presione el botón WPS en el enrutador. Cuando el
botón Inalámbrica permanece encendido, la impresora está conectada.
Imprimir un informe de
prueba de red y la página
de conguración de red
+
Presione los botones Información e Inalámbrica juntos.
Visite el Centro de impresión inalámbrica de HP en www.hp.com/go/wirelessprinting.
Nota: utilice un cable USB durante la instalación del software solo cuando se le pida que lo haga.
Nota para usuarios de Windows®: también se puede pedir el CD con el software de la impresora.
Visite www.support.hp.com.
Comparta la impresora con varios equipos y dispositivos en su red
Después de conectar la impresora a la red inalámbrica, puede compartirla con varios equipos y dispositivos móviles en la
misma red. En cada dispositivo, instale la aplicación HP Smart o el software de la impresora de 123.hp.com.
Convertir una conexión USB a una conexión inalámbrica
Más información: www.hp.com/go/usbtowi.
Use la impresora de forma inalámbrica sin un enrutador (Wi-Fi Direct)
Para imprimir una guía de Wi-Fi Direct, presione los botones Información y Reanudar al mismo tiempo.
Más información: www.hp.com/go/widirectprinting.
Este producto está diseñado para su uso en entornos abiertos (p. ej., en hogares y sin conexión a Internet) en el
que cualquier persona pueda acceder y utilizar la impresora. Como resultado, el ajuste de Wi-Fi Direct está en modo
"Automático" de forma predeterminada, sin contraseña de administrador, lo que permite que cualquier persona que esté
dentro de la cobertura de la red inalámbrica se conecte y acceda a todas las funciones y ajustes de la impresora. Si se
desean niveles de seguridad más estrictos, HP recomienda cambiar el método de conexión Wi-Fi Direct de "Automático"
a "Manual" y establecer una contraseña de administrador.
Solución de problemas básicos
Asegúrese de haber instalado la última versión de HP Smart o el software de la impresora HP desde 123.hp.com en
cada dispositivo.
Al usar un cable USB, asegúrese de que el cable esté conectado de forma segura y la impresora se establece como la
impresora predeterminada.
Si su equipo está conectado a una impresora con una conexión inalámbrica, asegúrese de que la impresora esté
conectada a la misma red que el dispositivo desde el que está imprimiendo. Visite www.hp.com/go/wihelp para
obtener más información.
Nota para usuarios de Windows®: visite las herramientas de diagnóstico HP en www.hp.com/go/tools para corregir los
problemas comunes de la impresora.
Más información
Encuentre ayuda adicional, información sobre
noticaciones, medioambiente y normativas, incluyendo
noticaciones reglamentarias y declaraciones de
cumplimientos de la Unión Europea en la sección
"Información técnica" de la Guía del usuario:
www.hp.com/support/djia2600.
Registro de la impresora: www.register.hp.com.
Declaración de conformidad: www.hp.eu/certicates.
Uso de la tinta: www.hp.com/go/inkusage.
Impresión móvil HP
www.hp.com/go/mobileprinting
Soporte para productos
www.hp.com/support/djia2600
Español
3
Declaración de garantía limitada de la impresora HP
A. Alcance de la garantía limitada
1. Esta garantía limitada de HP se aplica solo a productos con marca HP vendidos o arrendados a) de HP Inc., sus subsidiarias, filiales,
vendedores autorizados, proveedores autorizados o distribuidores en el país; b) con esta garantía limitada de HP.
2. HP Inc. (HP) garantiza al usuario final que los productos HP especificados anteriormente no tendn defectos materiales ni de
mano de obra durante la duración especificada anteriormente (el «Período de garantía limitada»), cuyo período de garantía
limitada empieza en la fecha en que el producto de hardware HP se detecta por primera vez durante el arranque inicial, fecha que
se conoce como «fecha de primer inicio». Como alternativa, si el producto de hardware HP no se detecta en dicho momento, el
Período de garantía limitada deberá empezar en la fecha que sea posterior, ya sea la de adquisición o alquiler de HP o del
proveedor de servicios de HP o, si procede, el proveedor de servicio autorizado de HP que completa la instalación.
3. Para los productos de software, la garantía limitada de HP se aplica únicamente a la incapacidad del programa para ejecutar las
instrucciones. HP no garantiza que el funcionamiento de los productos no se interrumpa ni que no contenga errores.
4. La garantía limitada de HP abarca solo los defectos que se originen como consecuencia del uso normal del producto, y no cubre
otros problemas, incluyendo los originados como consecuencia de:
a. Mantenimiento o modificación indebidos;
b. Software, soportes de impresión, piezas o consumibles que HP no proporcione o no admita;
c. Uso que no se ajuste a las especificaciones del producto;
d. Modificación o uso incorrecto no autorizados.
5. Para los productos de impresoras de HP, el uso de un cartucho que no sea de HP o de un cartucho recargado no afecta ni a la
garantía del cliente ni a cualquier otro contrato de asistencia de HP con el cliente. No obstante, si el error o el desperfecto en la
impresora se atribuye al uso de un cartucho que no sea de HP, un cartucho recargado o un cartucho de tinta caducado, HP cobrará
aparte el tiempo y los materiales de servicio para dicho error o desperfecto.
6. Si durante la vigencia de la garantía aplicable, HP recibe un aviso de que cualquier producto presenta un defecto cubierto por la
garantía, HP reparará o sustituirá el producto defectuoso como considere conveniente.
7. Si HP no logra reparar o sustituir, según corresponda, un producto defectuoso que es cubierto por la garantía, HP reembolsará al
cliente el precio de compra del producto, dentro de un plazo razonable tras recibir la notificación del defecto.
8. HP no tendrá obligación alguna de reparar, sustituir o reembolsar el precio del product
o defectuoso hasta que el cliente lo haya
devuelto a HP.
9. Cualquier producto de sustitución puede ser un producto nuevo o casi nuevo de funcionalidad similar a la del producto que se
sustituye.
10. Los productos HP podrían incluir piezas, componentes o materiales refabricados equivalentes a los nuevos en cuanto al
rendimiento.
11. La Declaración de garantía limitada de HP es válida en cualquier país donde HP distribuya los productos HP cubiertos. Es posible
que existan contratos disponibles para servicios de garantía adicionales, como el servicio in situ, en cualquier suministrador de
servicios autorizado por HP, en aquellos países donde HP o un importador autorizado distribuyan el producto.
B. Limitaciones de la garantía
HASTA DONDE LO PERMITAN LAS LEYES LOCALES, NI HP NI SUS PROVEEDORES TERCEROS OTORGAN NINGUNA OTRA GARANTÍA O
CONDICIÓN DE NINGÚN TIPO, YA SEAN GARANTÍAS O CONDICIONES DE COMERCIABILIDAD EXPRESAS O IMPLÍCITAS, CALIDAD
SATISFACTORIA E IDONEIDAD PARA UN FIN DETERMINADO.
C. Limitaciones de responsabilidad
1. Hasta donde lo permitan las leyes locales, los recursos indicados en esta Declaración de garantía son los únicos y exclusivos
recursos de los que dispone el cliente.
2. HASTA EL PUNTO PERMITIDO POR LA LEY LOCAL, EXCEPTO PARA LAS OBLIGACIONES EXPUESTAS ESPECÍFICAMENTE EN ESTA
DECLARACIÓN DE GARANTÍA, EN NINGÚN CASO HP O SUS PROVEEDORES SERÁN RESPONSABLES DE LOS DAÑOS DIRECTOS,
INDIRECTOS, ESPECIALES, INCIDENTALES O CONSECUENCIALES, YA ESTÉ BASADO EN CONTRATO, RESPONSABILIDAD
EXTRACONTRACTUAL O CUALQUIER OTRA TEORÍA LEGAL, Y AUNQUE SE HAYA AVISADO DE LA POSIBILIDAD DE TALES DAÑOS.
D. Legislación local
1. Esta Declaración de garantía confiere derechos legales específicos al cliente. El cliente podría también gozar de otros derechos que
varían según el estado (en Estados Unidos), la provincia (en Canadá), o la entidad gubernamental en cualquier otro país del
mundo.
2. Hasta donde se establezca que esta declaración de garantía contraviene las leyes locales, dicha Declaración de garantía se
considerará modificada para acatar tales leyes locales. Bajo dichas leyes locales, puede que algunas declinaciones de
responsabilidad y limitaciones estipuladas en esta Declaración de garantía no se apliquen al cliente.
Información sobre la Garantía limitada del fabricante HP
Su Garantía limitada de HP es una garantía comercial voluntariamente proporcionada por HP. El nombre y dirección de las entidades HP
que proporcionan la Garantía limitada de HP (garantía comercial adicional del fabricante) en su país es:
España: Hewlett-Packard Española S.L. Calle Vicente Aleixandre, 1 Parque Empresarial Madrid - Las Rozas, E-28232 Madrid
Los beneficios de la Garantía limitada de HP son adicionales a la garantía legal de 2 años a la que los consumidores tienen derecho a recibir
del vendedor en virtud del contrato de compraventa; sin embargo, varios factores pueden afectar su derecho a recibir l
os beneficios bajo
dicha garantía legal. A este respecto, la Garantía limitada de HP no limita o afecta en modo alguno los derechos legales del consumidor.
Para más información, consulte el siguiente enlace: Garantía legal del consumidor o puede visitar el sitio web de los Centros europeos de
los consumidores. Los clientes tienen derecho a elegir si reclaman un servicio acogiéndose a la Garantía limitada de HP o al vendedor de
conformidad con la garantía legal de dos años.
Para obtener más información, consulte el siguiente vínculo: la garantía legal del consumidor (www.hp.com/go/eu-legal) o puede visitar el
sitio web del centro europeo del consumidor (http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/).
Producto HP Período de garantía limitada
Medio de almacenamiento del software 90 días
Impresora Garantía de hardware de 1 año
Cartuchos de tinta o impresión La garantía es válida hasta que se agote la tinta HP o hasta que se
alcance la fecha de “fin de garantía” indicada en el cartucho,
cualquiera de los hechos que se produzca en primer lugar. Esta
garantía no cubrirá los productos de tinta HP que se hayan
rellenado o manipulado, se hayan vuelto a limpiar, se hayan
utilizado incorrectamente o se haya alterado su composición.
Microsoft y Windows son marcas comerciales registradas o marcas comerciales de Microsoft Corporation en EE. UU. y otros países.
Español
The information contained herein is subject to change without notice.
HP DeskJet Ink Advantage 2600 All-in-One series
Need help? www.hp.com/support/djia2600
Scan: Use the HP Smart app or printer software to scan. Find more information about scanning at
www.hp.com/support/djia2600.
1
Power : Press to turn the printer on or o.
2
Control panel display: Indicates number of copies, wireless status
and signal strength , Wi-Fi Direct status , warnings or errors, and
estimated ink levels .
3
Ink Alert light: Indicates low ink or cartridge problems.
4
Cancel : Press to stop the current operation.
5
Resume : The light blinks when a job is interrupted by a problem (for
example, out of paper or paper jam). After you have resolved the problem,
press the button to resume the job.
6
Wireless : Press to turn the printer’s wireless capability on or o.
If the blue light is blinking, the wireless capability is on but the printer is not
yet connected to a wireless network.
If the blue light stays on, the printer is connected to a wireless network.
If the light is o, the wireless capability is o.
To turn Wi-Fi Direct on or o, press and hold the Wireless button and the
Resume button together for three seconds. The Wi-Fi Direct icon on the
display is on when Wi-Fi Direct is turned on.
7
Information : Press to print a printer information page that provides
a summary of the printer information and its current status. If the light is
blinking in white and the Wi-Fi Direct icon on the display is blinking fast at
the same time, press the Information button to conrm a connection.
8, 9
Color Copy or Black Copy : Press to start a color or black-and-white
copy job. To increase the number of copies, press the button multiple times
quickly.
Safety information
Use only with the power cord and power adapter (if provided) supplied by HP.
Regulatory Model Number: For regulatory identication purposes, your product is assigned a Regulatory Model
Number. The Regulatory Model Number for your product is SNPRH-1602. This regulatory number should not be
confused with the marketing name (HP DeskJet 2600 All-in-One Printer series, HP DeskJet Ink Advantage 2600
All-in-One Printer series, etc.) or product numbers (V1N01A, V1N02A, etc.).
English
5
Wireless setup help
Go to 123.hp.com to download and install the HP Smart app or printer software. Both the app and software will
help you connect to your wireless network (2.4 GHz supported).
Print Wireless Quick
Start Guide
Press and hold the Information button for three seconds.
Restore wireless
settings
+
Press and hold the Wireless and Cancel buttons at the same time
until the Power button starts blinking for a few seconds, and then
the printer is ready to connect to network.
Connect printer through
Wi-Fi Protected Setup
(WPS) mode
Press and hold the Wireless button until the blue light starts
blinking, and then press the WPS button on your router. When the
Wireless button remains lit, the printer is connected.
Print Network Test
Report and Network
Conguration Page
+
Press the Information and Wireless buttons together.
Visit the HP Wireless Printing Center at www.hp.com/go/wirelessprinting.
Note: Only use a USB cable during software installation if and when you are prompted to do so.
Note for Windows® users: You may also order a printer software CD. Please visit www.support.hp.com.
Share the printer with computers and other devices on your network
After connecting the printer to your wireless network, you can share it with multiple computers and mobile devices
on the same network. On each device, install the HP Smart app or printer software from 123.hp.com.
Convert from a USB connection to wireless connection
Learn more: www.hp.com/go/usbtowi.
Use the printer wirelessly without a router (Wi-Fi Direct)
To print Wi-Fi Direct Guide, press the Information button and Resume button at the same time.
Learn more: www.hp.com/go/widirectprinting.
This product is designed for use in open environments (e.g., in homes and not connected to the public Internet) in
which anyone may access and use the printer. As a result, the Wi-Fi Direct setting is in “Automatic” mode by default,
without an administrator password, which allows anyone in wireless range to connect and access all functions and
settings of the printer. If higher security levels are desired, HP recommends changing the Wi-Fi Direct Connection
Method from “Automatic” to “Manual” and establishing an administrator password.
Basic troubleshooting
Make sure you have installed the latest HP Smart app or printer software from 123.hp.com on each device.
If using a USB cable, make sure the cable is securely connected and the printer is set as the default printer.
If your computer is connected to the printer with a wireless connection, make sure the printer is connected to the
same network as the device you are printing from. Visit www.hp.com/go/wihelp for more information.
Note for Windows® users: Visit HP Diagnostic Tools at www.hp.com/go/tools to x common printer problems.
Learn more
Get additional help and nd notices, environmental,
and regulatory information, including the European
Union Regulatory Notice and compliance statements,
in the “Technical Information” section of the User
Guide: www.hp.com/support/djia2600.
Printer registration: www.register.hp.com.
Declaration of Conformity: www.hp.eu/certicates.
Ink usage: www.hp.com/go/inkusage.
HP mobile printing
www.hp.com/go/mobileprinting
Product support
www.hp.com/support/djia2600
English
6
HP printer limited warranty statement
A. Extent of limited warranty
1. This HP Limited Warranty applies only to HP branded products sold or leased a) from HP Inc., its subsidiaries, affiliates,
authorized resellers, authorized distributors, or country distributors; b) with this HP Limited Warranty.
2. HP Inc. (HP) warrants to the end-user customer that the HP products specified above will be free from defects in
materials and workmanship for the duration specified above (the “Limited Warranty Period”), which Limited Warranty
Period begins on the date when the HP Hardware Product is first detected during its initial boot, which date is known as
the “first start date.” Alternatively, if the HP Hardware Product is not detected at that time, the Limited Warranty Period
shall start on the latter of the date of purchase or lease from HP or from the HP or, if applicable, the HP authorized
service provider completes installation.
3. For software products, HP’s limited warranty applies only to a failure to execute programming instructions. HP does no
t
warrant that the operation of any product will be interrupted or error-free.
4. HP's limited warranty covers only those defects that arise as a result of normal use of the product, and does not cover
any other problems, including those that arise as a result of:
a. Improper maintenance or modification;
b. Software, media, parts, or supplies not provided or supported by HP;
c. Operation outside the product's specifications;
d. Unauthorized modification or misuse.
5. For HP printer products, the use of a non-HP cartridge or a refilled cartridge does not affect either the warranty to the
customer or any HP support contract with the customer. However, if printer failure or damage is attributable to the use
of a non-HP or refilled cartridge or an expired ink cartridge, HP will charge its standard time and materials charges to
service the printer for the particular failure or damage.
6. If HP receives, during the applicable warranty period, notice of a defect in any product which is covered by HP's
warranty, HP shall either repair or replace the product, at HP's option.
7. If HP is unable to repair or replace, as applicable, a defective product which is covered by HP's warranty, HP shall, within
a reasonable time after being notified of the defect, refund the purchase price for the product.
8. HP shall have no obligation to repair, replace, or refund until the customer returns the defective product to HP.
9. Any replacement product may be either new or like-new products of similar functionality as the product being replaced.
10. HP products may contain remanufactured parts, components, or materials equivalent to new in performance.
11. HP's Limited Warranty Statement is valid in any country where the covered HP product is distributed by HP. Contracts
for additional warranty services, such as on-site service, may be available from any authorized HP service facility in
countries where the product is distributed by HP or by an authorized importer.
B. Limitations of warranty
TO THE EXTENT ALLOWED BY LOCAL LAW, NEITHER HP NOR ITS THIRD PARTY SUPPLIERS MAKES ANY OTHER WARRANTY
OR CONDITION OF ANY KIND, WHETHER EXPRESS OR IMPLIED WARRANTIES OR CONDITIONS OF MERCHANTABILITY,
SATISFACTORY QUALITY, AND FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
C. Limitations of liability
1. To the extent allowed by local law, the remedies provided in this Warranty Statement are the customer's sole and
exclusive remedies.
2. TO THE EXTENT ALLOWED BY LOCAL LAW, EXCEPT FOR THE OBLIGATIONS SPECIFICALLY SET FORTH IN THIS WARRANTY
STATEMENT, IN NO EVENT SHALL HP OR ITS THIRD PARTY SUPPLIERS BE LIABLE FOR DIRECT, INDIRECT, SPECIAL,
INCIDENTAL, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES, WHETHER BASED ON CONTRACT, TORT, OR ANY OTHER LEGAL THEORY AND
WHETHER ADVISED OF THE POSSIBILIT
Y OF SUCH DAMAGES.
D. Local law
1. This Warranty Statement gives the customer specific legal rights. The customer may also have other rights which vary
from state to state in the United States, from province to province in Canada, and from country to country elsewhere in
the world.
2. To the extent that this Warranty Statement is inconsistent with local law, this Warranty Statement shall be deemed
modified to be consistent with such local law. Under such local law, certain disclaimers, exclusions and limitations of
this Warranty Statement may not apply to the customer.
HP Limited Warranty
Visit www.support.hp.com to access warranty support including troubleshooting tips, diagnostics tools, software and drivers,
product information, and how-to videos. Support options like chat and forums are also accessible from this website.
The HP limited Warranty is a commercial guarantee voluntarily provided by HP. The name and address of the HP entity
responsible for the performance of the HP Limited Warranty in your country is as follows:
U.K: HP Inc UK Limited, Cain Road, Amen Corner, Bracknell, Berkshire, RG12 1HN
Ireland: Hewlett-Packard Ireland Limited, Liffey Park Technology Campus, Barnhall Road, Leixlip, Co.Kildare
Malta: Hewlett-Packard Europe B.V., Amsterdam, Meyrin Branch, Route du Nant-d’Avril 150, 1217 Meyrin, Switzerland
United Kingdom: The HP Limited Warranty benefits apply in addition to any legal rights to a guarantee from a seller of nonconformity of goods
with the contract of sale. These rights expire six years from delivery of goods for products purchased in England or Wales and five years from
delivery of goods for products purchased in Scotland. However, various factors may impact your eligibility to receive these rights. For further
information, please consult the following link: Consumer Legal Guarantee or you may visit the European Consumer Centers website.Consumers
have the right to choose whether to claim service under the HP Limited Warranty or against the seller under the legal guarantee.
Ireland: The HP Limited Warranty benefits apply in addition to any statutory rights from seller in relation to nonconformity of goods with the
contract of sale. However various factors may impact your eligibility to receive these rights. Consumer statutory rights are not limited or affected
in any manner by HP Care Pack. For further information, please consult the following link: Consumer Legal Guarantee or you may visit the
European Consumer Centers website.Consumers have the right to choose whether to claim service under the HP Limited Warranty or against the
seller under the legal guarantee.
Malta: The HP Limited Warranty benefits apply in addition to any legal rights to a two-year guarantee from seller of nonconformity of goods with
the contract of sale; however various factors may impact your eligibility to receive these rights. Consumer statutory rights are not limited or
affected in any manner by the HP Limited Warranty. For further information, please consult the following link: Consumer Legal Guarantee or you
may visit the European Consumer Centers website.
Consumers have the right to choose whether to claim service under the HP Limited Warranty or against the seller under two-year legal
guarantee.
For further information, please consult the following link: Consumer Legal Guarantee (www.hp.com/go/eu-legal) or you may visit the European
Consumer Centers website(http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net).
HP Product Limited Warranty Period
Software Media 90 days
Printer 1 year hardware warranty
Print or Ink cartridges Until the HP ink is depleted or the “end of warranty” date
printed on the cartridge has been reached, whichever occurs
rst. This warranty does not cover HP ink products that have
been refilled, remanufactured, refurbished, misused, or
tampered with.
Microsoft and Windows are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.
English
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HP DeskJet Ink Advantage 2600 All-in-One Printer series Guía de instalación

Tipo
Guía de instalación