- 2 -
We are here to help!
Before you return it - contact us.
We do our best to insure that your furniture arrives in excellent condition. In the event that a part is damaged or
missing, Linon will be happy to provide you with replacement parts, at no charge, within 30 days of purchase,
providing the parts are available in our warehouse and the item purchased is part of our current inventory. In
order to receive spare parts, at no charge, you must provide proof of purchase within 30 days.
If you need assistance with assembly or replacement parts, please call Linon Customer Service, prior to returning
the item to the store.
.com to order spare parts and for care instructions on your newly
purchased furniture.
Nous sommes là pour vous aider!
Avant de retourner le produit, veuillez communiquer avec nous.
endommagée ou manquante, Linon
d’achat dans un délai de 30 jours.
Linon avant de retourner le produit au magasin.
www.Linon.com
pour obtenir les instructions d’entretien de votre nouveau meuble.
¡Estamos aquí para ayudarle!
Antes de regresar el producto, comuníquese con nosotros.
una pieza o esté dañada, Linon le enviará con gusto la pieza de repuesto sin ningún costo dentro de los 30 días
posteriores a la compra, siempre y cuando tengamos en existencia las piezas en nuestros almacenes y que el
artículo comprado forme parte de nuestro inventario actual. Para recibir piezas de repuesto, sin costo adicional,
debe enviarnos el comprobante de compra dentro de los 30 días después de la compra.
Si necesita ayuda para ensamblar su producto o para obtener piezas de repuesto, llame al Servicio al Cliente
de Linon antes de devolver el artículo a la tienda.
nuestro sitio Web www.Linon.com.