CA7
Si el vidre té el logotip iXelium
TM
vol dir que la placa ha estat tractada amb iXelium
TM
. iXelium
TM
és l’acabat exclusiu de Whirlpool que garanteix una neteja perfecta i
una brillantor duradora. Per tant, si teniu una placa IXELIUM, us recomanem que seguiu les recomanacions següents:
• Feu servir un drap suau (preferiblement de microfibra) humitejat amb aigua o amb detergent per netejar vidres d'us diari.
• Si voleu un resultat millor, deixeu el vidre en contacte amb un drap humit un parell de minuts.
IMPORTANT: No feu servir esponges abrasives o fregalls. El seu ús podria danyar el vidre.
• Després de cada ús, netegeu la placa (quan estigui freda) per eliminar dipòsits i taques de residus de menjar.
• El sucre o aliments amb alt contingut de sucre poden danyar la placa i s'han d'eliminar immediatament.
• La sal, el sucre i la sorra poden ratllar la superfície del vidre.
• Feu servir un drap suau, paper absorbent de cuina o un netejador específic per a plaques d'inducció (seguiu les instruccions del fabricant).
• El vessament de líquids a les zones de cocció pot fer que les olles vibrin o es moguin
• Assequeu la placa d'inducció completament després de netejar-la.
• Llegiu i seguiu les instruccions que es proporcionen a la secció "Instruccions d'ús".
• Comproveu que no s'hagi desconnectat el subministrament elèctric.
• Assequeu la placa d'inducció completament després de netejar-la.
• Si es mostra un codi alfanumèric a la pantalla quan s'encén la placa, consulteu les instruccions a la taula següent.
• Si no es pot apagar la placa d'inducció després de fer-la servir, desconnecteu-la de la font d'alimentació.
Les plaques d'inducció poden fer sons de xiulets o craqueig durant el funcionament normal, aquests sons provenen de les olles i les cassoles com a resultat de les
característiques de les seves bases (per exemple, bases fetes de diverses capes de materials o bases no uniformes). Aquests sorolls poden variar en funció de les olles i
les cassoles i la quantitat de menjar que continguin i no indiquen cap tipus de defecte.
A més, la placa d'inducció està equipada amb un sistema de refrigeració intern per controlar la temperatura dels components electrònics; com a resultat, durant
l'operació i durant diversos minuts després d'apagar la placa d'inducció, es podrà sentir el soroll del ventilador de refrigeració. Això és perfectament normal i és essencial
per a un funcionament correcte de l'aparell.
Abans de posar-vos en contacte amb el servei postvenda:
1. Vegeu si podeu resoldre el problema pels vostres mitjans amb l'ajuda de la "Guia de resolució de problemes".
2. Apagueu l'aparell i torneu-lo a encendre per veure si l'anomalia ha desaparegut.
Si el problema persisteix després de les comprovacions esmentades, poseu-vos en contacte amb el servei postvenda més proper.
Indiqueu sempre:
• una breu descripció del tipus d’avaria;
• el tipus de producte i el model exacte;
• el número de servei (el número després de la paraula Service (servei) a la placa identificativa), que es troba a sota de l'aparell (a la placa de metall).
• la vostra adreça completa;
• el vostre número de telèfon.
Si cal realitzar una reparació, poseu-vos en contacte amb un centre de servei postvenda autoritzat (per garantir l'ús de recanvis originals i les reparacions
correctes). Hi ha recanvis disponibles durant 10 anys.
NETEJA
ADVERTÈNCIA
- No feu servir netejadores de vapor.
- Abans de la neteja, assegureu-vos que les zones de cocció estiguin apagades i que l'indicador de calor
residual ("H") no es mostri.
GUIA DE RESOLUCIÓ DE PROBLEMES
CODI D'ERROR DESCRIPCIÓ CAUSES POSSIBLES ELIMINACIÓ D'ERRORS
C81, C82
El tauler de control s'apaga per
temperatures excessivament altes
La temperatura interna dels components
electrònics és massa alta
Espereu fins que la placa es refredi
abans de tornar-la a fer servir.
F42 o F43 La tensió de connexió és incorrecta
El sensor detecta una discrepància entre
la tensió de l'aparell i la de l'alimentació
elèctrica
Desconnecteu la placa d'inducció
de l'alimentació elèctrica i
comproveu la connexió elèctrica
F12, F21, F25, F36, F37, F40, F47, F56, F58, F60 Truqueu al servei postvenda i especifiqueu el codi d'error
SOROLLS DE LA PLACA D'INDUCCIÓ
SERVEI POST-VENDA